KOMPETENCJE INTERPERSONALNE w LIDERSKIEJ PROFESJI. Co zyskujemy inwestując w rozwój własnych kompetencji interpersonalnych?

Praca w roli szefa czy lidera wymaga umiejętności dobrej współpracy z ludźmi. Jako liderzy dużo łatwiej i efektywniej delegujemy, motywujemy, uczymy ludzi, rozwiązujemy konflikty, negocjujemy, budujemy zaangażowanie współpracowników, czyli wypełniamy swoją rolę, kiedy mamy dobrze wykształcone umiejętności interpersonalne i potrafimy sprawniej dogadywać się z ludźmi.

Masz coś ciekawego do powiedzenia? Podziel się z innymi!

Zależy nam, aby Ludzka Strona Zarządzania była miejscem wzajemnej inspiracji, pomocy i wsparcia dla liderów i wszystkich tych, którzy wspierają ludzką stronę zarządzania w swoich organizacjach. Wierzymy, że dzieląc się

Przygoda z wideo trwa – kolejne Porcje Wiedzy w przygotowaniu

Nie zwalniamy tempa w produkcji wideo treści w ramach Ludzkiej Strony Zarządzania. To jest dla nas wciąż nowa domena komunikacji z otoczeniem. Psychologia zarządzania jest bardzo szeroką dziedziną, w której

Zastosowanie Analizy Transakcyjnej w roli HR Biznes Partnera

Analiza transakcyjna (AT) jest zbiorem modeli i koncepcji psychologicznych, rozwijanych od lat 60-tych XX wieku. Ojcem tej koncepcji był amerykański psychiatra – Eric Berne. Obecnie na całym świecie AT znajduje