Naszą rolą jako liderów jest dbanie o klienta i dzięki temu rozwój przedsiębiorstwa. Słusznie chcemy uzyskiwać jak najwyższy zwrot z inwestycji… ale czy na pewno wiemy jakie czynniki znacząco na niego wpływają we współczesnym świecie?
W biznesie jak wiadomo „nie ma miejsca na sentymenty” – liczy się twardy wynik a współpracownicy skoro wiedzą co mają robić i im za to płacimy – to niech robią co do nich należy! Dlaczego mamy jeszcze płacić za ich brak zaangażowania?
Takie niezauważanie „ludzkiej strony zarzadzania” może mieć swoje poważne konsekwencje dla biznesu. Stąd przedstawiony podczas wykładu wpływ synergii pomiędzy inwestowaniem w tradycyjne („twarde”) czynniki biznesu oraz w czynniki „miękkie” jak np. dbanie o zaangażowanie współpracowników na wyniki przedsiębiorstw. Słyszeliśmy o nim setki razy, ale czy faktycznie wiemy, czym się cechuje, co je uruchamia, co podtrzymuje i jaka jest jego „mechanika” działania. Dlaczego niektóre firmy choć inwestują znaczne środki w płace i dodatki socjalne mają „wypalonych” pracowników, a w innych firmach współpracownicy angażują się „za dwóch”?
W trakcie wykładu poznasz związek między zaangażowaniem a wartościami i odpowiedź na pytanie, dlaczego zaangażowanie budowane na wartościach jest najtrwalsze. Dowiesz się co odkrywa przed nami w tej kwestii nowa dziedzina nauki – neuronika. Dzięki najnowszym badaniom nad procesami elektro-chemicznymi naszego mózgu zrozumiesz jak budować trwałe środowisko angażujące współpracowników oraz jakie wartości sprawiają, że nam się chce. Przedstawię w nim również perspektywę dlaczego jest to dla nas – liderów ważne w świetle wyzwań pokoleniowych takich jak zwiększający się udział w rynku pracy pokolenia Y.
Serdecznie zapraszam na wykład – to dotyczy nas wszystkich!