Jak zaprojektować nową – lepszą organizację? Kogo zaangażować w ten proces? Jak struktura może wpływać na kulturę firmy? Jak wygląda kształt firmy, która da menadżerom poczucie kontroli? Jaka organizacja pracy da pracownikom poczucie wpływu na bieg wydarzeń i pozwoli optymalnie zaangażować ludzkie talenty? Co pracownicy wiedzą lepiej i dlaczego to szefostwo wie więcej? Dlaczego ponad połowa projektów zmiany się nie udaje?
Inspirujący wykład dotykający powyższych zagadnień oparty będzie o opis ważnego projektu, który został zrealizowany w ramach światowych struktur Nespresso. Projekt dotyczył zmiany modelu funkcjonowania globalnej organizacji handlowej, a szczególną wartością stojącą za tym przypadkiem jest to, że proces projektowania nowej organizacji został przeprowadzony z zaangażowaniem dyrektorów oraz sporej grupy pracowników spoza grupy top management, którzy pracowali przy projekcie jako wewnętrzni eksperci. Jak udało się zaangażować tak szeroką i różnorodną grupę na rzecz ogromnej organizacyjnej zmiany i jak się to przełożyło na rezultaty? Dowiecie się w trakcie prelekcji!
Prelegent: Dominik Ferens
.
Leave a Reply